'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

Apa yang patut aku buat?

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Guys, aku bagi salam tu, jawab lah ye, dosa tau kalau tak jawab salam :D Entri kali ini masih lagi tentang cinta! mesti korang dah rimas baca blog aku kan? tak habis-habis cinta, aku pun sebenarnya, dah naik jemu post entri pasal cinta.

Tapi, kalau aku pendam perasaan ni lama-lama, aku sendiri yang sakit, sakit hati! korang tahukan macam mana rasa sakit hati? tipulah kalau tak tahu. #akumemangsukabermonolog
okay, sebenarnya aku nak cerita pasal hubungan kami, hubungan siapa? aku dan dia lah siapa lagi. Hubungan aku dan dia tamat, the end, finished. sebenarnya aku malas nak taip panjang-panjang.

AKU BOSAN! AKU NAK AMIK CUTI REHAT DARI DUNIA BLOGGING NI BUAT SEMENTARA WAKTU! 

seminggu, sebulan, setahun, mungkin selama-lamanya :'(

Dan mungkin akan kembali active dalam dunia blogging bila aku dah ada ilham atau bila ada cerita yang menarik untuk dikongsi atau bila aku sudah berjumpa dengan pengganti ruang rusuk kiri ku yang telah ditinggalkan kekosongan atau ermmmm? korang tunggu jelah, aku pasti akan kembali kerana blog ni dah jadi separuh daripada hidup aku, blog ni lah tempat aku luahkan perasaan, blog ni lah kawan baik aku, isteri aku, dan pelengkap ruang rusuk kiri aku buat seketika :(

P/s : aku rindu dia :'(

The Typewriter :
Rudy Ramly

No comments:

Post a Comment