'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

AVENGED SEVENFOLD LIVE IN MALAYSIA, APRIL 2012

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia,

Hi semua, entri kali ni aku nak cerita pasal satu band favorite aku, korang tahukan ada satu band dari California nak perform kat Malaysia. its AVENGED SEVENFOLD dude! hahaha gelabahnya aku ni. well selalunya kalau ada mana-mana international artist yang aku suka nak buat event kat Malaysia ni aku just post on blog je, tak pernah pergi pun tapi kali ni aku nak sangat pergi, aku nak pergi sebab 2 perkara,

pertama sebab Avenged Sevenfold ni band paling aku suka selepas band A Day To Remember, dan keduanya sebab band ni, band favorite bandmates aku :') band favorite Arwah Azmaan Johari, aku nak pergi pun untuk dia. 

masa mula-mula dapat tahu yang A7X nak datang Malaysia, aku rasa geram, sedih dan eksited. aku geram sebab kenapa baru sekarang dia nak buat event?! kenapa bukan 2 tahun lepas or sebelum Azmaan tinggalkan kami :(

aku sedih sebab Azmaan tak dapat nak tengok favorite band dia perform depan mata. ugh! aku tak sanggup nak cerita panjang-panjang, aku taknak kenang benda yang lepas, benda yang buat aku sangat sedih, sepanjang umur hidup aku, baru kali pertama aku hilang kawan buat selama-lamanya :(

sekian saja entri aku kali ini :') marilah sedekahkan al-fatihah buat Arwah Azmaan Johari, semoga rohnya ditempatkan dengan orang-orang yang beriman. AL-FATIHAH.

Azmaan Johari
3rd June 1994 - 4th July 2011

and this is the details about Avenged Sevenfold concert:


Californian rock outfit Avenged Sevenfold will perform in Malaysia this April, their first visit to the region since 2008. The band had released their fifth studio record titled Nightmare in July 2010. Concert details as follows:

Date: 29th April 2012 (Sunday)
Venue: Stadium Negara, Kuala Lumpur, Malaysia
Prices: RM88, RM128, RM158, RM198, RM258
Tickets: On sale via TicketPro starting 26th February, presale on 25th @ Laundry


The Typewriter:
RudyRamly

No comments:

Post a Comment