'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

Sambungan Cinta Monyet

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Hayatilah sambungan kisah cinta ini.
Selepas setahun berpisah, Haikal bertemu kembali dengan Mimi, gadis idamannya sewaktu remaja, setelah setahun berpisah Haikal tidak menyangka akan bertemu kembali dan berjanji akan dia hargai nikmat cinta itu, jika ditakdirkan bersama pada Mimi akan diserahkan jiwa yang seharum mawar untuk Mimi.


Kisahnya bermula, di hutan konkrit yang sentiasa sibuk, mentari di ufuk timur memancar indah seperti biasa. Haikal menerima satu panggilan, dia berasa seperti pernah mendengar suara lembut yang sedang bercakap dengannya di telefon, lantas tiba-tiba hatinya mula berdebar.


"Hai tumpang tanya, nombor ini siapa yang punya?"  wanita di telefon itu bertanya pada Haikal lalu wanita itu memperkenalkan dirinya sebagai Mimi.


"Ya tuhan! adakah doa aku telah Kau perkenankan?" bisik hati Haikal.

"Wei kenapa diam? Can I speak to Haikal? wei cakaplah! at least bagitahulah nama, mana tahu tersalah nombor" kata Mimi lagi.

"Sah memang dia ni Mimi" bisik hati Haikal lagi. *menitis air mata kegembiran Haikal*

"Yes I'm Haikal and I'm the one that you looking for, how amazing that we meet again after a year ago." Haikal bersuara menjawab pertanyaan Mimi.

Mimi menjerit, menangis kerana terlalu gembira cinta yang telah lama berpisah kini bersua.

Pada suatu hari mereka bertemu, Haikal memberitahu Mimi yang dia tidak menyangka yang mereka akan bertemu kembali setelah berpisah. Haikal juga memberitahu Mimi yang dia tidak jemu menunggu, menantinya.
sempat juga Haikal memuji Mimi. 


Dan mulai hari itu mereka pun mula rapat kembali dan bercinta seperti dulu sehingga ke hari ini Haikal dan Mimi telah pun berkahwin dan di kurniakan 2 orang anak, seorang lelaki dan seorang perempuan. Mereka hidup bahagia sehingga ke anak cucu.

Sekian saja cerpen tentang cinta ini, mohon maafkan aku jika ada tersilap dan sila berikan komen tentang cerita ini :) oh ye jangan malu untuk follow aku di Twitter! @RudyRamly kahkahkah sempat promote doh.

The Typewriter:
Rudy Ramly

No comments:

Post a Comment