'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

Pemuja mu

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Aku mulakan hari aku dengan mendoakanmu,
agar kau selalu sihat dan bahagia,
sebelum kau melupakan aku,
sebelum kau meninggalkan aku.

Aku tidak pernah berharap kau akan merindukan aku,
kewujudan aku yang amat menyedihkan ini,
aku hanya ingin selalu melihat kamu,
walaupun hati kau bukan milik aku.

Lelaki inilah yang jatuh hati pada kamu,
lelaki inilah yang akan selalu memuja kamu,
biar pun sahabat sahabat ku cuba menghiburkan aku,
aku sentiasa memikirkan kamu.

Akulah orang yang selalu menulis puisi tentang kamu,
akulah orang yang akan selalu mengawasi kamu,
akulah orang yang selalu tersenyum bila melihat kamu,
akulah orang yang menikmati indah kau dari sisi gelap ku.

Biarkan aku menjadi pemuja kamu,
jangan pernah hiraukan perasaan hati ku,
bertenanglah pujaan hati ku,
aku takkan apa-apakan kamu,
aku cuma ingin memuja ciptaan-Nya yang satu ini.

Mungkin kau takkan pernah tahu,
betapa mudahnya kau untuk dikagumi,
mungkin kau takkan pernah sedar,
betapa mudahnya kau untuk dicintai.

Akulah orang yang akan selalu memuja kamu,
akulah orang yang akan selalu mencintai kamu,

akulah orang yang selalu tersenyum bila melihat kamu,
akulah orang yang menikmati indah kau dari sisi gelap ku.

Mungkin kau takkan pernah tahu,
betapa mudahnya kau untuk dikagumi,
mungkin kau takkan pernah sedar,
betapa mudahnya kau untuk dicintai.

Selamanya aku hanya mampu memuja kamu,
selamanya aku hanya mampu merindukan kamu,
selamanya aku hanya mampu mengawasi kamu dari jauh,
selamanya kau tidak akan tahu tentang pemuja kamu ini.
The Typewriter:
RudyRamly

No comments:

Post a Comment