'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

Ainan Tasneem (o.o)v

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Entri kali ini mengisahkan cerita tentang seorang gadis yang berbakat besar yang diberi nama Ainan Tasneem Binti Ridzuan. Dia yang akan berumur 19tahun pada 4 November ini amat popular di youtube, Dia ni lebih kurang mcm Najwa Latiff juga lah. Suaranya yang merdu boleh membuatkan semua jejaka jejaka di Malaysia ini jatuh hati padanya. termasuk aku sekali lah. hahahaha

ha ni lah Ainan Tasneem Binti Ridzuan. Ainan Tasneem ni baru saja berumur 19 tahun dan tinggal di Bukit Jalil. Kini dia sedang menyambung pelajarannya dalam bidang Bachelor of Engineering (Hons) in Bioprocess at Universiti Malaysia PerlisDia mula dikenali di Youtube seperti Najwa Latiff dan mempunyai single yang bertajuk Aku Suka Dia. Bagi aku semua cover yang dia buat memag best (Y)
okay dia ni mmg berbakat dalam bidang nyanyian dan bermain gitar tetapi dia ni tak berminat untuk menjadi artis bagi dia menyanyi hanya untuk mengisi masa lapangnya sahaja. Ramai yang membandingkan dia dengan Najwa Latiff tapi bagi aku mereka berdua mempunyai bakat masing-masing. okay itu saja yang aku tahu, if korang nak tahu dgn lebih lanjut pasal Ainan Tasneem and nak tengok video cover terbaru dia korang boleh pergi ke :-


Akhir sekali aku ingin berkongsi video 'Aku Suka Dia' dengan korang :D

The Typewriter :
Rudy Ramly

No comments:

Post a Comment