'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

People Who Inspire Me

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Entri kali ini aku ingin berkongsi tentang orang yang telah memberi inspirasi dalam hidup aku, mereka semua ini serba sedikit  telah mendorong aku untuk mencapai matlamat aku dalam hidup. Mereka-mereka ini telah menunjukkan bahawa komitmen, tindakan, kebijaksanaan dan dedikasi boleh membantu aku untuk mencapai apa-apa saja matlamat yang aku mahu dalam hidup.

Zahiril Adzim

Setelah aku habis membaca karya pertamanya yang berjudul Bogel Menuju Tuhan, telah membuatkan aku berfikir kekayaan, keangkuhan tidak akan membawa kita kemana-mana. Aku berharap aku mempunyai pemikiran yang serupa, sebijik, sebijon macam dia. Terima Kasih Bro, Karya kau telah menyedarkan aku apa erti hidup, apa yang perlu dikejarkan dalam hidup. apa yang perlu dan tidak perlu dalam hidup. Karya kau cukup syiokk. Thumbs up! (Y)

Qi Razali

Setelah aku mengikuti drama Blogger Boy dia, aku telah tergerak hati ingin active dalam blog ni. Aku banyak mengikuti perkembangannya di Twitter. kihkihkih. Dia ni style habisss. Aku suka gaya dia, cara dia berkomunikasi, yang paling penting tu ha rambut dia, awesome doh, hahaha aku nak buat gaya rambut mcm dia boleh? memang taklah kan :P buah hati kepada Yuna ni memang cool doh! aku tak tahu mcm mana diorang boleh bercinta dalam jarak yang amat jauh Malaysia-US tu, aku ni pun yang bercinta jarak KL-Kajang pun mcm susah sikit. bro ajar sikit lah mcm mana nak bagi komitmen :D

Adam Gallagher

Kepada para gadis-gadis yang omey-omey belaka tipulah kalau korang tak kenal dia. hehe Dia ni? ermm aku tak berapa kenal sangat, Dia ni bagi aku inspirasi dlam fashion je. kahkahkah, aku tahu aku tak sekacak dia or sesiapa je yang bagi korang handsome tapi tak salahkan kalau aku nak bergaya juga :D Aku pun nak kelihatan menarik dan kemas. winkwink :P

The Typewriter :
Rudy Ramly

No comments:

Post a Comment