'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

Hoi Manusia!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hoi Manusia! 
Yang aku tidak tahu nama, 
Mana asal usul, bahkan latar belakang kau pun aku tidak tahu.
Kau ni siapa ha? 
Dari mana kau tahu hampir kesemua tentang diri aku. Seram niiii !

Hoi Manusia!
Kau ni siapa, apa nama kau?
Susah sangat ke kau nak berterus terang,
Aku tak makan oranglah.

Hoi Manusia!
Kau misscalled aku berkali-kali,
Kau messages aku berkali-kali,
Kau tak rasa membazir ke?
Bazir masa kau je tahu tak?
Aku tak suka bazirkan masa nak layan orang macam kau ni!
Banyak lagi kerja yang lebih berfaedah aku kena buat.
Kau tahukan masa itu emas.

Hoi Manusia!
Bukan aku sombong,
Aku cuma tak suka dengan cara kau itu!
Kalau kau rakan yang aku kenal.
Kenapa kau perlu sorokkan identiti kau itu,
Mengapa?

Hoi Manusia!
Maaf jika aku berkasar,
Aku tak suka cara kau itu!
Maaf jika kau tersinggung,
Aku takda niat.
Maaf, maaf, maaf, maaf dan maaf,
Bukan aku sombong,
Aku cuma tak suka,
Aku benci cara kau itu!

Hoi Manusia!
Ergghhhh! Argggghhhh!
Buang masa aku saja memikirkan siapa kau?
Jika mahu berkawan gunakan cara yang betul,
Tunjukkan identiti kau itu,
Bukan begini caranya.

Kepada tuan empunya nombor ini,
01229***34, 
Tunjukkan identiti sebenar kau!

P/S : aku dengan si dia sudah kembali bersama :3
The Typewriter :
Rudy Ramly

No comments:

Post a Comment