'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

I've feeling too

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia,

Entri kali ni cerita pasal perasaan, ermm perasaan lagi *roll eyes* susah lah kalau aku je kena jaga perasaan korang, perasaan aku siapa nak jaga? takkan nak campak kat lombong kot.

Dear girlfriend, like seriously i don't fucking care if you want to text other guys, okay i admit i lie bout it, of cause i'm jealous cause you're mine! i'm so fucking jealous if you text with that guy, which guy? i think you already know who is he, yeahh, maybe bagi you dia tu just kawan but kisah lama tu, errghhh sakit bro sakit, sakit hati aku ni macam kena cucuk dgn pisau tajam, bak kata Shila Amzah "Patah seribu hatiku" lol jiwang gila kau ni Rudy. haha

Okay, seperti apa yang tertulis di blog awak "Kita kat dunia ni bukan bertiga. Aku sayang ramai lagi orang" k fine i admit it, betul apa yang awak cakap tu, mungkin aku yang terlampau cemburu, aku tak tahu kenapa aku kuat cemburu mungkin sebab aku terlampau sayangkan dia.

Jujur lah kan kan, memang lah sakit gila hati aku ni, bila dia cerita pasal mamat romeo lembu tu, ooppss i shouldn't say like that, sakit hati aku ni kalau aku tak fikir mamat tu member aku dah lama aku keret 18 badan dia, ala macam kes Mona Fandey, hahaha k aku gurau, aku takdelah kejam sampai macam tu sekali, haha.

Sebenarnya aku malas nak update pasal benda ni tapi apa boleh buat kat blog ni jelah aku boleh lepaskan segala perasaan yang terpendam tapi tak semuanya aku pendam, dalam 30% je yang aku lepaskan yang selebihnya biarlah aku simpan dalam hati sampai busuk berkulat seperti mayat yang sudah berulat.

Aku terpaksa pendam perasaan sakit hati aku ni demi menjaga perasaan dia, demi tidak kehilangan dia, aku sayang dia weh serious wa tak tipu lu derr *tetz terselit ayat rempit di situ! mencik mencik* biarlah aku malas nak fikir lagi pasal benda ni, kang tak pasal pasal aku gaduh lagi dgn dia, penatlah nak gaduh dgn dia, masing-masing kepala batu, keras macam batu konkrit. hahaha.

Aku tekad untuk mencuba pekakkan telinga, butakan mata, kalau boleh nak je aku cucuk mata aku ni dengan garfu macam kassim selamat, hahaha "kassim maafkan mak kassim* aku cuba buat tak tahu, aku cuba dan cuba dan terus mencuba tapi ingat kesabaran manusia mempunyai tahap, jangan sampai kesabaran aku meletup KBABOOM! haha k lah tak guna aku cerita panjang lebar pasal benda ni, nanti aku sendiri yang sakit hati :)

Kepada Tulang Rusuk Kiriku, saya sayang awak lebih dari lagu jiwang karat boleh tunjukkan :)

P/s : Shila Amzah sangat comel kalau tak bermake-up :) 
The Typewriter :
Rudy Ramly



No comments:

Post a Comment