'

About

ownerAssalamualaikum and Salam 1 Malaysia. Thanks for wasting your time in front of your monitor just to read my blog. enjoy readingowner

owner angel Photobucket
Hello People
feel free to click above if you want to know more.
No ripping, spamming or any type of bullshit.
Awesome People

Tiada apa-apa

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia

Adakah aku lebih baik mati saja?
Adakah aku patut berhenti berusaha?
Mereka kata aku patut berhenti sekarang,
Dari aku derita bersama-samanya.

Adakah aku patut menunggunya?
Adakah aku patut berhenti memikirkannya?
Mereka kata aku tak perlu menunggu lagi,
Dia bukannya memikirkan tentang aku.

Adakah air mata aku perlu mengalir kerananya?
Adakah aku perlu buktikan sesuatu?
Mereka kata tak perlu menangis,
kau tak perlu buktikan apa-apa,
itu semua buang masa.

Adakah aku mabuk?
Adakah aku perlu berterus-terang?
Mereka kata aku mabuk cinta,
Mereka kata kalau berani,
Telefonlah dia dan berterus-terang.

Aku cuba beranikan diri,
Aku akan mengatakan perkataan yang aku pendam,
Aku berharap dia akan dengar apa yang ingin aku katakan,

Tapi berani aku tak berada ditahap yang memuaskan,
Aku hanya mampu menghantar sms,
Aku sms dia dan mengaku kepadanya apa yang aku rasa,
Aku katakan aku mencintainya dengan ikhlas,
Tapi apa yang aku terima?
Tiada apa-apa,
Tiada balasan yang aku inginkan,
Semuanya tidak berjalan seperti apa yang aku harapkan.

Kini,
Aku hanya mampu melayan perasaan,
Dan berkongsi rasa perit dihati yang tidak terkata,
Bersama-sama kalian diblog ini,
Blog inilah satu-satunya yang memahami aku.


P/s : aku merapu lagi, aku akan terus merapu dan merapu sampai aku tak reti nak merapu lagi :')
The Typewriter :
Rudy Ramly


No comments:

Post a Comment